Jak przekonać użytkownika do płatnego konta usenet
Oczywiście istnieje na to wiele sposobów. Jednak użytkownicy Usenetu wiedzą, że jak do tej pory darmowe rozwiązania to nie jest właściwa droga. Za darmo oznacza zwykle niską retencję, ograniczenia w prędkości pobierania i liczbie równoczesnych połączeń oraz konieczność oczekiwania umilanego wyświetlaniem się reklam.
I o takim przypadku chciałbym napisać. Jest on jednak ciekawy pod jednym względem. Firma oferuje webową aplikację kliencką idąc w ślady weterana czyli firmy Easynews, która notabene ostatnio systematycznie acz skokowo podnosi retencję danych, która wynosi na dzisiaj aż 1275 dni.
Chodzi o serwis NZBLoad. Możemy korzystać z Usenetu za darmo tylko:
-mamy limit 100MB/godzinę,
-ograniczenie przepustowości do 1 Mbit/s,
-musimy poczekać 60s przed pobieraniem,
-musimy wpisać kod captcha żeby pobierać.
Takie obostrzenia powodują, że na pewno nie będziemy korzystać z tego serwisu – no chyba, że w celu potestowania lub pobrania niewielkich plików. Zabawy jest tyle, że wręcz musimy skorzystać z konta Premium. Jeśli chcemy już naprawdę wypasione konto to osobiście stawiam na Newshosting, UsenetServer, Astraweb albo Easynews ale konto NNTP. Wszystkie wspomniane oferty to cena oscylująca wokół 10$ i niżej.
W NZBLoad konto w subskrypcji 30 dniowej to taka sama kwota tylko wyrażona w Euro:
- 9,95EUR/30 dni,
- 24,95EUR/90 dni.
Oczywiście oferta NZBLoad nie jest skazana na wymarcie i na pewno znajdzie swoich zwolenników.
Już lepszy jest xsusenet.com, a z płatnych newsdemon.com