Jak zrezygnować z UseNeXT ciąg dalszy
W serwisie UseNeXT mamy 14 dni na przetestowanie ich usług. Klient powinien otrzymać pocztą elektroniczną przypomnienie o upływie okresu próbnego na tydzień, 5dni i 3 dni przed końcem. Wiadomość przypominająca powinna zawierać informacje co należy zrobić jeśli chcemy zmienić pakiet usenetowy lub zrezygnować z usługi. W takim mailu podany jest również link do anulowania usługi:
ATTENTION
If you do NOT want this renewal, there are two alternatives you can choose between within the next seven days:
1. In order to reduce total encumbrance, use the following link to choose a different package
(tutaj podany jest link aby wybrać inny pakiet usenetowy)
2. If you do not want a full- package with costs, use the following link to cancel
(tutaj podany jest link aby dokonać rezygnacji z usługi)
If you are satisfied with our service and agree to the debit, please ignore this email.
Jeśli nie chcemy korzystać z usługi dostępu do sieci Usenet w serwisie UseNeXT to przed upływem 14 dni okresu próbnego trzeba zrezygnować z usługi.
Możemy anulować usługę nawet ostatniego dnia okresu próbnego. Po anulowaniu usługi powinniśmy dostać maila potwierdzającego rezygnację.
Mamy kilka sposobów na zrezygnowanie z usługi Usenet w serwisie UseNeXT. Ja polecam następujące dwa:
1. Najszybszy sposób: logujemy się do serwisu na swój login i hasło i w zakładce „Member Area” anulujemy usługę wciskając przycisk „Cancellation” tak jak na obrazku. Należy postępować według instrukcji aż dojdziemy do okna potwierdzającego, że proces rezygnacji przeszedł prawidłowo: „cancellation was successful”
2. Kontaktujemy się przez formularz kontaktowy online: Formularz kontaktowy UseNeXT , podajemy tam swój login, hasło i adres poczty elektronicznej i w polu „2.Your question” wpisujemy prośbę o rezygnację z usługi UseNeXT w języku angielskim. Tekst może brzmieć następująco: ”I do not wish my membership to be renewed. I would like to cancel my contract.”
Istnieją też inne możliwości komunikacji jak telefon czy fax. W poprzednich wpisach wspomniałem również o możliwości rezygnacji za pomocą czytnika UseNeXT jeśli ktoś takiego używa. W przypadku pierwszym warto sobie zrobić zrzut ekranu jeśli ktoś lubi się zabezpieczać, ale mail od UseNeXT powinien wystarczyć. W drugim przypadku anulowania usługi należy dokonać troszkę wcześniej i nie czekać do ostatniej chwili.
Pisałam wcześniej, że weszłam na usenet.nl dostałam jedną wiadomość z hasłem i loginem i warunkami…wiem, że usenet jest płatne… a i jeszcze jedno… nigdy się nie zalogowałam, nie dostałam nawet na skrzynkę przypomnienia o upływie terminu próbnego…. czy to znaczy, że nie aktywowałam konta? Jeśli nie dostałam przez pół roku żadnej wiadomości od nich??? Proszę o pomoc…z góry serdecznie dziękuję….
Serwis Usenet.nl oferuje płatny dostęp do sieci Usenet. Usenet.nl ma model działania podobny jak UseNeXT więc jeśli czytałaś artykuły o UseNeXT-cie wiesz już trochę. Nie znaczy to, że te firmy są złe. Trzeba tylko świadomie korzystać z ich usług.
Rejestrując się na stronie zawierasz z nimi umowę, która trwa do czasu jej rozwiązania przez jedną ze stron. Jeśli chcesz zrezygnować z ich usług zawsze należy wysłać informację, że rezygnujesz z ich usług. Robi się to podobnie do tego jak w przypadku UseNeXT. Jeśli tego nie zrobisz usługa będzie przedłużana a należności za usługę naliczane. Nie jest ważne, że nie korzystałaś z usługi i że nie logowałaś się do panelu administracyjnego.
Na stronie głównej jest adnotacja:
„Usenet.nl allows you to choose one of its fixed Usenet.nl prices during the free trial period. If you do not cancel your account will be automatically renewed after the 14-day free trial and you will be charged the price for the yearly plan. ”
Jeśli zarejestrowałaś się i nie anulowałaś usługi w ciągu 14-dniowego okresu testowego (TRIAL) albo nie zmieniłaś planu abonamentowego na inny to z automatu masz przydzielony plan roczny. Opłata wynosi w nim 8,33 Euro/miesiąc przy czym opłatę należy uiścić z góry. Łącznie daje to: 99,96 Euro.
Posiadasz więc konto roczne, za które powinnaś im zapłacić prawie 100 euro. Jeśli nie anulujesz konta to po roku subskrypcja zostanie przedłużona na kolejny rok i tak dalej. Dług będzie narastał. To tak formalnie.
Jeśli im nie zapłacisz to prawdopodobnie będą starali się odzyskać pieniądze. Kwestia czy i jakie mają możliwości – jesteśmy bądź co bądź wewnątrz UE a Usenet.nl zarejestrowany jest prawdopodobnie w San Marino a więc w UE.
Przepraszam, a czy może mi Pan powiedzieć dlaczego dostałam jednego meila? W pomocy na usenet.nl piszą, że dostanę dwa 1- Dostęp do informacji na usenet nl. na obszarze Państwa 2- Dostęp do informacji usenet.nl oprogramowania: zawiera dane logowania dla oprogramowania usenet.nl, dostałam tylko ten z danymi do logowania…. i do tego nie mogę się zalogować…wysłałam prośbę o przypomnienie hasła i loginu, ale to też nie pomogło…wcale nie mogę wejść na usenet.nl……proszę mi pomóc…
Proszę niech mi Pan powie jak mam z tego teraz wyjść….nie wiem co robić.. nie mogę się zalogować… nie mogę nic….proszę mi powiedzieć od początku do końca jak mam się tam dostać jak to zapłacić i usunąć konto…chcę już tylko z tego wyjść…jeszcze raz błagam o pomoc….
Rzeczywiście powinny być dwa maile. Jeden z informacją dotyczącą logowania do strefy użytkowników, a drugi z danymi pozwalającymi na użytkowanie programu udostępnianego przez tego providera.
Trzeba posprawdzać czy ten drugi mail jest gdzieś w skrzynce. Być może trafił do spamu. Co do logowania, a właściwie niemożności logowania to po pierwsze nalezy sprawdzić, czy nie robi się literówek na klawiaturze lub nie ma włączonego Caps Locka. Najlepiej w spokoju spróbować się zalogować. Należy zwrócić uwagę na komunikat jaki zwraca serwis po logowaniu jeśli nie możemy dostać się do strefy uzytkownika. Osobiście nie spotkałem się z tym, że dostaje sie jednego maila a nie dwa, bo robią to automaty.
Po pierwsze nie jestem pewien czy sam proces rejestracji został zakończony. Usenet.nl w procesie rejestracji powinien wymagać podania nr telefonu, na który oddzwaniają podając 4 cyfrowy numer do wpisania w odpowiednie pole w formularzu. Jeśli nie została odebrana taka rozmowa lub nie został wpisany kod wtedy rejestracja nie została dokończona.
Jeśli jednak rejestracja została dokończona i nie można się zalogować to nie zostaje nic innego tylko formularz kontaktowy i wyjaśnienie przyczyny. Jesli jednak usługa nie została opłacona to jest zawieszona i uzyskanie loginu i hasła pomoże nam tylko w dostaniu się do panelu użytkownika i umozliwi rezygnację z usługi lub opłacenie jej i tym samym reaktywację. Poza tym będziemy mogli sprawdzić czy nie mamy do opłacenia faktur.
Jeśli chcemy po prostu zrezygnować to wystarczy zrobić to przez formularz kontaktowy podając dane, na które się rejestrowało wcześniej żeby wiedzieli kto rezygnuje. Najlepiej zrobić sobie zrzuty ekranowe i zachować na komputerze.
Co do płatności to jeśli mają maila to na pewno jeśli trzeba by było cokolwiek opłacić to wtedy wysłaliby stosowna informację.
Jeśli chodzi o odpowiedzi pomocy technicznej to nie wszyscy providerzy odpowiadaja szybko. Czasem trzeba troche poczekać.
Ja też nie jestem pewna. Tak jest wspomniane o 4 cyfrowym numerze, ale na 100% nie odbierałam żadnego telefonu i na pewno żadnego numeru już nie wpisałam na stronę usenet.nl. Czytając Pana artykuły wyczytałam, że przed upływem terminu bezpłatnego przysyłają dwa przypomnienia, a ja nic nie dostałam, nawet żadnego przypomnienia o zapłacie choć minęło pół roku…a wiadomości spam.. jak to sprawdzić, żeby upewnić się, że nie jestem zadłużona przez moją głupotę Sądzę, że o zapłacie przypomnieliby na pewno…
Dziękuję Panu bardzo za pomoc, za wszystkie udzielone informacje, które naprawdę mi pomogły z tym programem… Polecam poczytać i dopiero się zarejestrować…, są tu wszystkie informacje, które są niezbędne…
Po pierwsze nie stresować się. Jesli już coś zrobiliśmy to trudno i nie przeskoczymy pewnych rzeczy.
Po drugie, artykuły są o UseNeXT a Usenet.nl działa bardzo podobnie ale przyznaję, że w opisach na ich stronie sa pewne niedopowiedzenia – tak jest z tym telefonem i potwierdzeniem rejestracji. Poza tym Usenet.nl nie przysyła maili przed końcem okresu testowego – przynajmniej nie znalazłem żadnej informacji o tym.
W przypadku jednak gdybyś miała poprawna rejestrację i zalegałabyś z opłatami, a oni nie mogliby ściągnąć kasy z konta, to przesłaliby przypomnienie i zablokowaliby usługę:
„If the Customer is more than ten days in default with his payment, or if the Customer has provided false or improper payment information to the Supplier, the Supplier shall be authorised to block access to the Service, after he has issued a reminder for the payment and pointed to the imminent blocking of the Service.”
Pytanie czy to przypomnienie jest wysyłane mailem – myślę, że tak.
Jeśli nie masz żadnych maili przypominających i nie możesz się zalogować to ja bym wysłał do nich info, że proszę o dane do logowania do konta gdyz nie mogę się zalogować. Jeśli nie otrzymałbym odpowiedzi wysłałbym drugie zapytanie. Jeśli jestes pewna loginu i maila, który podałaś można skorzystać z linka w prawym górnym rogu strony głównej i kliknąć „I forgot my password” .
Potem, jesli moje działania nie przyniosłyby rezultatu wysłałbym rezygnację z usługi. Zawsze trzymałbym potwierdzenia wysłania informacji.
Tak ja wysłałam dwukrotnie prośbę o hasło… przysłali mi dwukrotnie ten sam login i hasło… i w dalszym ciągu brak możliwości zalogowania….jeśli nie mogę się zalogować, to jak mam wysłać rezygnację??? Zadzwonić nie mogę, ponieważ nie mówię po angielsku…a tam jest chyba tylko podany telefon…
W Tym pierwszym mailu jest taki tekst :
„Using these access data you may now log into your personal member area where you will be automatically forwarded to our quick instructions page. where the next steps are explained.
You will shortly receive an additional e-mail with the subject „Access Data Software”, containing your access data for the Usenet.nl software. You may download the software client in your personal member area.” Pojęcia nie mam o co chodzi….może Pan będzie wiedział…
Jeszcze jedno pytanie do tego wszystkiego… jeśli rejestracja nie została zakończona, to też muszę im coś płacić? Bo 100 euro to nie jest mała kwota i jeśli ma ona rosnąć to muszę jakoś z tego zrezygnować…tylko nie wiem jak..jak wysłać do nich rezygnację…jakiej treści, na jaki adres.. mailem, czy pocztą czy tylko telefonicznie? Nie wiem skąd wziąć takie informacje..
To oznacza, że proces rejestracji przebiegł dobrze i posiadasz u nich konto. Jeśli przysyłają Ci te same dane, które posiadasz już a Ty na te dane nie możesz się zalogować to problem leży po Twojej stronie. Spróbuj zalogować się z innego komputera z innej sieci. Wg mnie problem leży w tym, że wpisujesz nie to co trzeba.
Informację o rezygnacji mozna wysłać za pomoca formularza kontaktowego.
Pokrótce w wolnym tłumaczeniu:
Używajac tych danych dostępowych możesz zalogować się do panelu użytkownika, gdzie zostaniesz automatycznie przekierowana do strony z instrukcjami jak korzystać z usługi.
Otrzymasz dodatkowego maila pod tytułem: ” Access Data Software” zawierającego dane potrzebne do korzystania z oprogramowania (czytnika grup dyskusyjnych) usenet.nl . Możesz ściagnąć to oprogramowanie ze swojego panelu użytkownika.
kopiuję to co przesłali…na pewno nie jest źle…ale dlaczego nie przysyłają mi upomnienia o zapłacie…???
i nie dostałam więcej żadnego maila… tylko jeden..
Kopiuję to, co napisałem w odpowiedzi do poprzedniego komentarza:
To oznacza, że proces rejestracji przebiegł dobrze i posiadasz u nich konto. Jeśli przysyłają Ci te same dane, które posiadasz już a Ty na te dane nie możesz się zalogować to problem leży po Twojej stronie. Spróbuj zalogować się z innego komputera z innej sieci. Wg mnie problem leży w tym, że wpisujesz nie to co trzeba.
Informację o rezygnacji mozna wysłać za pomoca formularza kontaktowego.
Nic nie skopiowałaś.
Próbowałam wysłać rezygnację za pomocą formularza kontaktowego…ale tam też jest wymagane hasło i login…a mój login i hasło są nie poprawne w dalszym ciągu! jestem pewna, że ja nie robię błędu… jestem zrozpaczona!!! co robić????
Dobrze, spróbuję jeszcze z innego komputera z innej sieci…
heh… jestem zdruzgotana… próbowałam jeszcze z dwóch różnych komputerów i nic… ciągle to samo.. złe hasło i login…. Ja zbankrutuję jeśli się tam nie dostanę… pomocy!!!
A jak listownie do nich napisać? Jaka ma być treść? Co powinna zawierać? Jakie informacje? jakie dane? Czy wtedy przysłaliby mi maila czy też listem…??? Muszę jakoś z tego zrezygnować…..Proszę o radę…. co powinnam zrobić???
Po pierwsze to Ty twierdzisz, że login i hasło są niepoprawne.
W formularzu wpisz login i hasło, które Ci przesłali. Jeśli z jakichkolwiek powodów formularz weryfikuje te dane w co watpię wyślij rezygnację z usługi jako osoba, która nie jest użytkownikiem serwisu zaznaczając „No” u góry formularza.
Niech wskazówką dla Ciebie będzie nastepujący przypadek:
„Witam, moje dziecko założyło konto na stronie usenet.nl. Jest nie pełnoletnie. Dzisiaj przeglądając jego pocztę zauważyłem to. Dowiedziałem się, że jest 14 dniowy okres próbny. Dalej trzeba płacić. Jednak gdy chcę odzyskać hasło i login, przychodzi email i jeśli wpisze podane dane, wyświetla się, że są błędne. Gdy wchodzę w adres podany w emailu do uregulowania kwoty jest napisane: Contract already cancelled.”
Jeśli masz taki mail zrób to samo. Jeśli wyświetla się taka sama informacja to wszystko wskazuje na to, że konto jest zamknięte. Jeśli wyświetla się informacja o anulowaniu umowy to wg mnie nie ma się czego bać. Jeśli masz jakieś wątpliwości na wszelki wypadek wyślij prośbę o anulowanie usługi za pomocą formularza jak napisałem wcześniej.
Przeczytaj poprzednie odpowiedzi na komentarz. Zawsze w ostateczności można napisać do nich zwykły list na adres:
Usenet.nl S.r.l.
Via palma il Giovane n. 21
47895 Domagnano
RSM
Teraz przez formularz wysłałam im taką treść jak Pan napisał w komentarzach -
I do not wish my membership to be renewned. I would like to cancel my contract.
Dziękuję za wskazówki….może się uda….Czekam z niecierpliwością na ich odpowiedź….
Tam wkradł się błąd literowy. W czasie pisania dodała sie literka „n” niepotrzebnie w słowie „renewed” . Prawidłowo powinno być: ”I do not wish my membership to be renewed. I would like to cancel my contract.”
Bedzie dobrze.
Miałam dostać maila z odpowiedzią w ciągu 11 godzin. Nic nie przyszło na moją skrzynkę…
Dziś dostałam od nich wiadomość takiej treści: „The only account we could find with the details provided is a trial account from March 2010, which was never activated.
Please send us the access details of your current and active account, if you have one. Thank you.” Co to znaczy???? Co oni chcą??? Proszę o pomoc!!!
W tym mailu jest jeszcze coś takiego:
In order to improve our service, we are looking forward to feedback from you.
We would appreciate it greatly if you rate this answer using the following link:
i tu jest podany jakiś link…Co ja mam zrobić???
W wolnym tłumaczeniu:”Jedynym kontem jakie możemy w systemie odnaleźć na podstawie danych podanych przez Ciebie jest konto testowe (TRIAL) z marca 2010, które nigdy nie zostało aktywowane. Prosimy o przesłanie danych aktualnego i aktywnego konta jeśli takie posiadasz. Dziękujemy.
To chyba tłumaczy wszystko. Konto nie zostało aktywowane więc nie mogło działać. I nie musisz anulować usługi, bo nie została uruchomiona .
Postępują jak najbardziej fair. Nawet wyszukali w systemie dane z marca. Moim zdaniem to dobrze świadczy o nich.
To już standardowy tekst w stylu: ” W celu poprawy naszych usług, czekamy na Twoją opinię. Będziemy wdzięczni jeśli ocenisz tą odpowiedź używając w tym celu poniższego linka.”
Jeśli chcesz oceniać klikaj i wypełniaj albo zaznaczaj co tam oni chcą w tym formularzu. Jeśli nie klikniesz i tego nie zrobisz to nic nie powinno się stać
Tak więc wszystko skończyło się szczęśliwie
No nie wierzę….Super!!! Strasznie przejęłam się tym… bardzo się cieszę, że wreszcie mam to z głowy ….Bardzo dziękuję Panu za pomoc! A na pewno już nie nic nie będę wysyłać do nich Pozdrawiam serdecznie…
I właśnie przyszedł kolejny mail:
„You are not able to use our service at the moment as you have not yet completed your PayPal payment.
Please follow this link in order to process the payment and start using Usenet.nl:
You ordered a free trial plan?
In this case a verification of your details is necessary to activate your account. Therefore, please follow the above link as well.
Please note that the PayPal website is only displayed correctly if your browser accepts cookies. For this, the option “Accept all cookies” has to be activated in your browser (under “Extras/Internet options/Data security”).
Best regards,
Your Usenet.nl Service”
Czy to znaczy, że mogę sobie odpuścić? Czy może jednak kasować to konto?
Bo chyba nie mają możliwości pobrania ode mnie tych pieniędzy prawda?
Witam,
ja mam pytanie bo też się zacząłem bać. Założyłem tam konto i dostałem maila mniej więcej z takim początkiem:
„Thank you for your order with Usenet.nl.
Here are your access details for usenet.nl:
****************************************
Your login name : login
Your Password : hasło
****************************************
With these details you can log in to your personal member area where you will automatically be directed to a quick start guide, which will explain all further steps.
In the member area you can also download the Usenet.nl software client with which you can access the Usenet. The above access details apply there as well.
Please note that it can take up to 10 minutes until your account is activated.
Best regards,
Your Usenet.nl Service”
Coś mi mówiło, że to nic ciekawego więc jedyna prawdziwa informacja jaką podałem to mój adres mailowy. Jak chcieli tam jakieś dane kart czy z paypala to wyłączyłem tą stronę i zaniechałem dalszej rejestracji.
Czy mam się czego obawiać? Jeśli tak to jak w takiej sytuacji zlikwidować to konto?
Dodam jeszcze że nie sprawdzałem jak na razie czy ten login i hasło działają.
Pierwszy mail jest standardowym, który dostałeś w procesie rejestracji.
Nie podałeś jednak swoich danych do płatności więc wysłali następnego maila.
W tym mailu wyjaśniają, że nie podałeś danych wymaganych do płatności Paypal, więc aktualnie nie możesz korzystać z usługi Usenet w serwisie Usenet.nl . Po prostu nie będziesz mógł się zalogować na te dane, które wysłali do Ciebie i nie będziesz mógł korzystać z usługi.
Chciałeś skorzystać z darmowego okresu testowego Trial i dlatego zacząłeś proces rejestracji. Rejestracja nie została zakończona, bo nie podałeś danych do PayPal-a i nie mogą zweryfikować tych danych. Jeśli nie podasz tych danych klikając na link, który podali pod zdaniami:
to nie aktywują Twojego konta i nie będziesz musiał rezygnować z usługi, bo po prostu nigdy nie została uruchomiona. Podobnie było w przypadku Marty, która miała podobne obawy.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości nadal to możesz przez formularz internetowy wysłać do nich rezygnację z usługi tak jak to zrobiła Marta w poprzednich komentarzach. Dasz supportowi robotę A potem prześlą info, że nie mogli odnaleźć takiego konta w systemie i znaleźli tylko konto Trial, które nigdy nie zostało aktywowane.
Dostałam dzisiaj rachunek z Usenext’a za roczny!! abonament 168Eur!!
Co zrobić jak nie korzystałam przez ten czas z sieci, nic nie pobierałam, konto juz skasowałam ale chyba nie muszę płacic? Nawet jak zgloszą to do sądu to przeciez nie mają za co pobierać opłat jak nie było nic ściągane?
Rejestrując się w serwisie zawierasz umowę na korzystanie z tego serwisu zgodnie z regulaminem, który jest zamieszczony na stronach tego serwisu. W przypadku usługi Usenet świadczonej przez UseNeXT jeżeli nie zrezygnujesz z usługi w czasie trwania okresu testowego (14 dni) automatycznie wykupujesz usługę na rok i zapłacić powinnaś za to z góry, bo tak mówi regulamin. Dlatego wysłali taki rachunek.
Nie ma tu znaczenia, że nie korzystałaś z tego serwisu i nic nie pobierałaś. Za kablówkę czy internet też płacisz nawet gdy nie korzystasz albo jesteś na wakacjach. Tutaj jest podobnie.
Inną kwestią jest egzekucja wskazanej kwoty, gdybyś nie chciała zapłacić. Jest to firma niemiecka. Mogę powiedzieć tylko tyle, że dobrym zwyczajem, a wręcz powinnością jest dotrzymywanie zawartych umów.
W celu weryfikacji czy rachunek został wystawiony właściwie powinnaś sprawdzić:
- datę rejestracji w serwisie,
- datę upływu okresu testowego (tzw. TRIAL),
- datę wysłania rezygnacji z usługi,
- datę wystawienia rachunku.
Jeśli zrezygnowałaś z usługi przed upływem okresu testowego nie powinnaś dostać rachunku i należy sprawę reklamować. Jeśli zrezygnowałaś po upływie tego okresu rezygnacja odniesie skutek dopiero z końcem rocznego okresu korzystania z usługi. Rachunek wtedy jest zasadny, a Ty powinnaś go opłacić i możesz korzystać z serwisu UseNeXT do końca trwania rocznego abonamentu.
Witam ja również zarejestrowałem się na usenet.nl podałem błędne dane przy rejestracji i pierwszy e-mail dostałem taki
Hello,
thank you for your interest in Usenet.nl!
- try our Usenet.nl now – 14 days for free without giving away any personal data
- 1,000 MB of free PowerMode volume – download with your full DSL-bandwidth
- unlimited downloads in EcoMode
- no cancellation necessary
You ave not yet installed the Usenet.nl software to your PC?
No problem! Start your download using this link:
update.usenet.nl/download/UsenetNLSetup.exe
After installing, please enter these access data into the Usenet.nl software:
*******************************************
Username: login
Password: hasło
*******************************************
Using a firewall?
The free trial will only work if the ports 119 and 443 are unblocked.
IMPORTANT:
This e-mail has no influence on regular registrations, which you might have completed in the meanwhile at Usenet.nl.
Kind regards,
Your Usenet.nl Support
oraz drugi po 14 dniach
Hello,
your 1 GB trial period for the Usenet.nl software has just expired.
You have enjoyed using Usenet.nl but you have not yet tried our 5 GB-trial package?
Click on link and try out again: this time 5 GB in PowerMode and infinite downloads in EcoMode.
Please notice: if you have registered for a new package on usenet.nl in the mean time, this e-mail dos not have any influence on your other account(s).
Kind regards,
Your Usenet.nl Support
Dodam że nie korzystałem z usług a zarejestrowałem się nieświadomie.Po czasie kiedy zorientowałem sie o co chodzi chciałem się zalogować ale niestety wyskakuje że login i hasło są błędne.Gdy chce przypomnieć hasło i login to wyskakuje że mój adres e-mail też jest błędny.Czyli po prostu tak jak gdyby nie było mojego konta.Mam pytanie czy to koniec sprawy , czy lepiej skontaktować się z supportem?
Po pierwsze zdziwiłem się, że dali Ci możliwość korzystania z Trialu z limitem 1GB w trybie Power i z nieskończonym limitem w trybie Eco i wspomnieli o braku potrzeby podawania jakichkolwiek danych osobowych i braku potrzeby anulowania usługi. To tak jakby ich system wykrywał osoby niepodające właściwych danych. Dali Ci na zachętę Trial.
Drugi mail to przedstawienie oferty standardowej na Trial czyli 5GB w trybie Power i praktycznie nieskończonej ilości danych w trybie Eco. Jeżeli kliknąłbyś na link podany w drugim mailu (nie wiem co to za link, bo go nie podałeś) i zarejestrowałbyś się to z tego Trialu musiałbyś rezygnować już jeżeli nie chciałbyś korzystać z usługi w Usenet.nl .
W Twoim przypadku login i hasło służyły do korzystania z okresu Trial 1GB, który dostałeś jakby awansem od nich i zgodnie z zapisami z maila z tego okresu testowego nie trzeba było rezygnować – wygasł samoistnie po 14 dniach i konto zostało usunięte. Dlatego nie mogłeś się zalogować.
Jeśli nie rejestrowałeś się na okres testowy z drugiego maila to moim zdaniem to kończy sprawę. Oczywiście jeśli masz wątpliwości jeszcze, zawsze możesz zapytać supportu – to nic nie kosztuje.
Dziękuje za wyjaśnienie i pomoc.Rozwiał Pan moje wątpliwości nie klikałem w ten link także kamień z serca spadł.Pozdrawiam
Nie ma sprawy. W miarę możliwości służę pomocą. Również pozdrawiam
Witam ja mam natomiast taki problem. Zarejestrowalem sie na stronie usenext na trial 14dniowy. pozniej doczytalem ze jesli sie z niego nie zrezygnuje to naliczane sa pieniadze. Wiec gdy wszedlem na poczte czekaly na mnie 3 wiadomosci. Pierwsza rejestracyjna. Druga dostarczona w ten sam dzien i trzecia po 2 dniach. Gdy wszedlem na konto w prawym gornym rogu widnial napis : Account status: Please click here. Gdy kliknalem otworzyla mi sie zakladka z takimi informacjami:
We were unable to book your last payment or the payment has not yet been completed. Please attempt to complete this payment again using the link below and contact our support team if you continue to have problems.
A dalej ze: (Amount:1 Description: incl. PayPal fee Price: 1euro)
A dodam ze jeszcze nie skonczyl sie trial 14dniowy. A nic ze strony nie sciagałem. Czy ja za cos musze zaplacic choc nie podawalem numeru konta?? Prosze o pomoc bo bardzo sie zestresowałem. Pozdrawiam
Zapomnialem wspomniec ze nie za dobrze znam jezyk angielski wiec prosilbym o przetłumaczenie echs…
Przed upływem 14 dniowego okresu testowego nie musisz nic płacić. UseNeXT pobiera opłatę 1 Euro z konta, które podasz aby zweryfikować prawdziwość danych i możliwość automatycznego ściągania opłat. Tutaj nie podałeś tych danych i nie mogli dokonać takiej weryfikacji stąd ta wiadomość. To jest ich praktyka. Wskazuje na to też informacja : „Amount:1 Description:incl. PayPal fee Price: 1euro” . Także moim zdaniem nie musisz się martwić.
Wiadomość, którą załączyłeś po polsku brzmi mniej więcej tak: „Nie udało się dokonać rezerwacji płatności lub płatność nie została jeszcze zakończona. Proszę spróbować zrealizować ją ponownie korzystając z linku poniżej lub skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, jeśli nadal masz problemy”.
Dziękuje Ślicznie za odpowiedz.Juz tak sie wczoraj zestresowalem ze pol nocy nie przespalem. Jeszcze raz dziękuję. Informacje przez Pana podane są bardzo pomocne:)
Mialbym jeszcze jedna prosbe a raczej zapytanie. Jesli okres probny sie jeszcze nie zakonczyl a mianowicie minelo niespelna 7 dni od rejestracji triala (jeszcze nie otrzymalem przypomnienia o 7 dniach do konca triala) i chcialbym zrezygnowac juz z tej uslugi. A nie mam badz nie moge znalesc zakladki Member Area. To czy moge skorzystac z podanego formularza usenetu a nie usenext-u i wpisac swoje dane oraz prosbe o rezygnacje?
Pod wpisem ” Jak zrezygnować z UseNeXT ciąg dalszy” poruszane są zagadnienia dotyczące dwóch providerów: UseNeXT i Usenet.nl . Zamówiłeś usługę dostępu do sieci Usenet w serwisie UseNeXT i powinieneś skorzystać z jednego z opisanych sposobów rezygnacji z ich usług. We wpisie jest również podany link do formularza kontaktowego. Jest to formularz w języku niemieckim. Jeśli chcesz skorzystać z formularza w języku angielskim po prostu zmień język formularza na odpowiedni na górze strony, która Ci się wyświetli. Oczywiście dobrze by było gdyby tekst wpisany przez Ciebie również był w języku, w którym został przygotowany formularz.